Strona główna Programy Europejskie Stafford – tydzień drugi

Stafford – tydzień drugi

680

Drugi tydzień naszych praktyk w Stafford zbliża się do końca. Pracujemy w hotelach  i pubach, m.in. Park View Hotel and Restaurant w Wolverhampton, Littleton Arms Hotel i  Bridge  House Hotel w Penkridge a także w Ox Leather Pub i Fairfild Guesthouse, Soup Kitchen Restaurant w Stafford. Główne cele  zagranicznych  praktyk, to przede wszystkim zdobycie nowych i doskonalenie  już nabytych kompetencji zawodowych, sprawdzenie dotychczas zdobytych umiejętności językowych oraz doskonalenie komunikacji w języku angielskim a także nabycie umiejętności szukania pracy w krajach Unii Europejskiej.

Od dawno wiadomo, że nie samą pracą człowiek żyje, więc  mamy również czas na zakupy oraz poznawanie miasta  a także rozrywkę. Tradycją stały  się nasze  cotygodniowe wyjścia na kręgle i billard. W sobotę 12 listopada udaliśmy się do Domu Polskiego w Stafford, jest to miejsce spotkań Polaków w tej części Wielkiej Brytanii. Byliśmy na polskiej dyskotece, z polską muzyką  oraz młodzieżą, która mieszka w Stafford i okolicy. Nie bawiliśmy się zbyt długo, bo na następny dzień  zaplanowana była wycieczka do Liverpoolu-miasta zespołu The Beatles. W niedzielę po śniadaniu wyruszyliśmy  na naszą wycieczkę Zwiedziliśmy część portowo-handlową Liverpoolu, obejmującą zabytkowe budynki  oraz doki, które zostały wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO jako Liverpool Maritime Mercantile City. Zwiedziliśmy wspaniałe Muzeum Morskie w Dokach Alberta, gdzie niezwykłą ciekawostką są różne artefakty wydobyte z zatopionego Titanica. Odwiedziliśmy również muzeum miasta Liverpool, największe, wybudowane w ciągu ostatniego  półwiecza muzeum na Wyspach Brytyjskich.Jest to jedyne muzeum na świecie poświęcone w całości historii jednego tylko miasta.
Po wyczerpującej wycieczce,  każdy marzył tylko o odpoczynku,  tym bardziej że następny dzień,  to dzień pracy i musieliśmy wcześnie wstać.

Poprzedni artykułKolejny maraton pisania listów w Cogito (2016)
Następny artykułLekcja na lotnisku Kraków Airport

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.